משקפי ראיה מותגים

בעידן של תרבות צריכה, מותגים ומגוון אפשרויות בו אנו חיים, הופכת בחירת משקפי ראייה להליך שנבחן לעומק על ידי הצרכן. על אף שמשקפי ראייה הפכו עם הזמן לפריט אופנתי הנותן עיצוב חדש ומעניין לפנים שלנו, מטרתו העיקרית היא לשמש לנו עזר לראייה והוא אמצעי רפואי לכל דבר שאמור להקל עלינו בצורה המקסימלית. לכן תהליך בחירת משקפי ראייה כיום דורש מהצרכן לדעת למצוא את האיזון בין שלושה דברים: סוג העדשה המתאים לו ביותר, המסגרת שיושבת עליו בצורה הנוחה ביותר וכן שדרוג אסתטי בהתאם לעיצוב המוצא חן בעיניו. שילוב מן הסוג הזה מונע החלפת משקפיים בתדירות גבוהה.
 

אם בעבר צרכני משקפי ראייה ראו בהם רק צורך במילוי פונקציה של נוחות בראייה והגדלת אובייקטים (ובהתאם לכך הופצו מעט דגמים) - כיום עם הגברת ההיצע וריבוי המותגים, הדוגמאות והאפשרויות, אנשים מחזיקים בכמה דגמי משקפיים כפריט אופנתי נלווה אותו רוצים להתאים ללבוש, הנעלה וכו'. 
 

מקור מותגי משקפי הראייה

מקורם של מרבית מותגי המשקפיים נע על ציר אירופה-ארצות הברית, כשאצל חלקם מקור המותג שייך לעולם האופנה, גלישה, שעונים ואפילו רכב. מיטב מעצבי-העל בעולם התרחבו ונכנסו לשוק משקפי הראייה כך שמעבר לצורך הבסיסי של שיפור הראייה, יש דגש לא מבוטל על עיצוב, איכות וגימור המוצר. כמובן שגם שם המותג נשמר על מנת לשקף את ערכו וייחודו וכך למעשה לשמור על קהל היעד שקונה ממוצרי המותג. 
 

ניכר כי לצרכן יש קושי להבדיל במבט ראשון בין שלל מותגי משקפי-הראייה, לכן כל מותג מנסה בדרך שלו להיבדל ממותגים אחרים ולשמור על הייחודיות שלו על מנת שיהפוך לבעל-ערך אצל הלקוח, יישאר אצלו בתודעה וכך יקבל עדיפות על פני מותג מתחרה. זה יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב המסגרת המאפיין מותג מסוים, בסמל המוטבע על המסגרת ואפילו בדברים הקטנים כמו האריזה והמטפחת לניקוי העדשה, על מנת להגיע לרמת ביצוע מקסימלית וכך למשוך את הצרכן.
 

אצלנו תוכלו למצוא את מיטב המותגים והיצרנים בתחום האופטיקה ומשקפי הראייה, תוך קבלת מענה מקצועי המשלב ניסיון בתחום והיכרות עם כל מותג ומאפייניו, בהיבט הוויזואלי, הרפואי ומרכיביו. 

 

צרו איתי קשר